søndag 19. april 2009

Snertingdalscup 2 Abbortjern

Dag 2 i snertingdalscupen gikk også på abbortjernet, grunnet dårlig is på de andre vanna i distriktet... Forventet da en veldig "tjei" dag på isen, og det ble det til de grader også :-( Startet fisket på grunna, fikk her 8 fisker i det andre hullet, og det var det.. Fisket meg gradvis utover herfra mot dypere vann.. Fant noen hull her med 1-2 fisker, men det var utrolig tregt.. Etter 2,5 time hadde jeg vel ca 25 fisker.. "Vaset" så rundt en times tid uten å ha så mye som ett bett, gikk opp til grunna igjen den siste halvtimen.. Fikk lurt opp noen her de siste 20 minutta... Sluttfangsten ble 38 abborer, 2143 gram.. Kort sagt en meget frustrerende dag på isen, men dette var jo likt for alle... I ettertid er det lett å se at man bare burde ha sittet på grunna å truget.. Var jo tross alt litt fisk i det området... Fisket også idag kun med sepeteusen....Hadde også larver idag(litt råtne), men det hjalp jo ikke noe særlig, he he... Uansett, fangsten min holdt da til SEIER i seniorklassa, foran Johnny og Paal... I totalsammendraget sviktet den store forhåndsfavoritten Hansen idag, og ble forbigått av Reidar Moen(som også idag vant veteran). Hansen endte på andre totalt og jeg berget tilslutt tredjeplassen i totalsammendraget, rimelig greit fornøyd med det.. :-)

TOTALRES:

Nr 1 Reidar Moen Eidsvoll Skog JFF 6047+2554=8601
Nr 2 Odd Henning Hansen GTSFK 6977+1441=8418
Nr 3 Kenneth Ottosen GTSFK 5258+2143=7401

Dette var nok med all sannsynlighet min siste konk. for vintern. Er Trysilcup til helga, men jobber lørdag, så tviler vel på at jeg reiser opp på søndag.. Men, er været fint så får vi se hvordan det blir...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar